höstlov och intensiv träning

Torsdag morgon...tror att solen gör ett försök att titta fram i dag..(me like). Det är en sådan där dag då jag får lust att plocka fram min nya kamera (som jag fick när jag fyllde)..bara ut och ta mängder och åter mängder av kort..men det blir förmodligen till helgen..

I går så blev det en sådan dära slappdag...bara att gå runt och må allmänt jäkla bra...sambon var hemma..(förvånad)...vi hade nämligen en liten dispyt om vem som skulle vara hemma under Onsdagen och Torsdagen...min tös har ju då varit sjuk..men lyckades bli frisk tills i går..(lite lustigt)...
Det bestämdes alla fall vi skulle på bio..FAME såg vi..vet inte..men den var inte bra...kommer ju i håg tv-serien FAME..efter vad jag minns så var den kanon!...Men som alt annat så minns jag säkert fel..jag menar det är trots allt ett antal år sedan den var poppis...

I dag så är det en föreläsning vid 2 som jag måste gå på känner jag..det är inför C-uppsatsen och för att hänga med ordentligt under dessa veckor bör jag nog gå på den.
Sen är det åter igen träning som gäller..har verkligen tokkört denna vecka..men i morgon är det vilodag..det som gör mig lite förvirrad är att jag INTE har lyckats med att få någon form av träningsvärk..(vad är detta)?..För att i går så körde jag på box...och det jag har hört är att man tydligen ska få en grym träningsvärk efter..men den är som bortblåst..:(

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0