www.behöverensparkibaken.se

I går så låg jag hela dagen...orkade ingeting..utan ville bara sova och åter sova!..Det jag lyckades med var alla fall att följde med tösen till skolan och pratade med fröken..om att tösen tagit vaccinet..
Sen var det hem och tänkte att jag skulle börja leta material till uppsatsen..det gick bara inte..:( Orkade inte utan somnade som en stock på soffan...

I dag ska jag alla fall lyckas med att titta genom läroplanen för förskolan och se vad den säger om det ämne som jag valt!..Måste sätta fart känner jag..går inte och bara gå runt och blaja hela tiden.

Vädret i dag är ruggit och kallt..:( Det snöar och regnar om vartannat..man blir så där "härligt" blöt och äcklig för att det går i genom alla kläder..(kan det bli kallare så att snön ligger kvar)

Sen har ju tösen utvecklingsamtal idag...det kommer att gå bra.(som det alltid gör)..nästan så att det börjar bli tråkigt att gå på dessa samtal..det händer ju aldrig något..utan jag får bara höra hur bra allting är..eller nja.det finns ett problem som hela tiden har vart återkommande sen hon började skolan och det är matematiken..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0