vet inte om jag gjorde fel?!

Har precis skickat i väg ett svars mail till tösens farmors bror..(krångligt det lät då)
Han ville bjuda henne på bio..fin tanke..men jag blir osäker och obehaglig till mods..får en sådan där kryp känsla i hela kroppen och mitt huvud bara skriker NEJ!

Det som är det är att han inte visat något intresse alls för tösen med farmor levde..nu helt plötsligt så är det jätte intressant..(ställer mig frågan om varför)..
Vi bor i samma stad men inget intresse från hans sida alls.
Sen tyckte han att jag skulle med..jag har inget att tillföra alls...och han har inget att tillföra mig..mer än att jag tycker att han är otäck..

Jag tackade för inbjudan så otroligt mycket men avböjde lite snyggt med att vi var fullbokade denna helg och nästa...(vilket förvisso inte är en lögn)
Denna helg så är det dans på Söndag och sedan Lördag så är det pepparkakshus som ska göras.
Nästa helg så är det dansuppvsisning och sedan jobbar jag...
Varför kunde han inte köpt en biljett som en normal människa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0