väntar nu på

Så där ja...nu är jag äntligen i gång med uppsatsen och material är på väg in och samt att jag har hittat den hel del material så att jag kan påbörja min skrivning.

Sitter nu och inväntar matsällskap..skulle väl egentligen inte käka ute i dag då det är lite skralt i kassan efter att ha handlat denna underbara "surfsticka"..jag tackar och bockar för det comviq.
Men det är lite till jag har att tacka comviq för...tösens simkort på mobilen gav upp i Fredags..
Jag ringde direkt och klagade..så att det slutade med att jag fick kortet gratis...skulle annars ha kostat 95 kronor..
Samt att det skulle ta 2- 3 postdagar för att det skulle komma hem..men döm av min förvåning när det dyker upp i brevlådan redan i går..

Bra service comviq..fortsätt så..så ska jag fundera på om jag byter levenratör av mobiltjänster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0