trodde ärligt inte

Oj då nu blev det ett par inlägg här på några minuter känns det som.
Men ärligt?

Jag trodde inte att det skulle vara så pass svårt att sätta sig och skriva en jäkla c-uppsats..men det är svårt, jobbigt och förbannat tråkigt!
Allting annat blir fan så mycket rolligare än att behöva leta efter gammal jäkla historik och tidigare forskning om det ämne som jag valt.

Snusar gör jag allt för mycket och gärna just nu..kanske bättre det än rökning förvisso,men ändå.
Kommer ingen vart alls, utan nu är det bara "rolig" surfning som går här hemma..
Nej i morgon måste jag ta mig i kragen och handla den dära "surfstickan" som Comviq har, så att jag verkligen kan komma i gång.
Får sätta mig på biblioteket, stänga av mobilen och sen sätta fart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0