tiden rinner i väg

Shit!

Vet inte i vilken ände jag ska börja för att rättsida på denna jäkla c-uppsats...hur jag än vänder och vrider på detta bekymmer så får jag inte till det!
Det blir bara fel och jag kommer ingen vart alls...(börjar få panik nu).
Jag hade satt upp mitt mål och det var att jag skulle vara klar innan jul..men det planeringen är ju bara kallt vinka hej då till!

Nåväl!
Helgen då?

Ja i Fredags så hyrde vi film..tog en sådant där riktigt race med att bara titta på film..sambon valde dock att sova hela jäkla Fredagen..(tråkig)..så att barnen och jag satt och tittade på filmerna....barnen drack saft och jag drack vin..:S
Vinet var otroligt gott och filmen var otroligt bra..det slutade med att jag hade druckit ur hela jäkla flaskan ensam...mådde inte så där jätte bra sen kan jag säga..(urk)..
Det slutade med att jag somnade på soffan..fick ju inte gå och sova innan barnen somnat...

Lördagen..
Ja den spenderades hemma hos svärmor...som för övrigt var mycket trevligt!
Det fungerar bättre...men det kan ju ha att göra med att ingen nämner det som har vart...Men okej varför gräva i det som trots allt vart? Det handlar ju om att kunna se framåt..

Söndag...
Handboll hela jäkla dagen!
Sen var det i väg för att min tös skulle dansa och jag träna...

Det var hela min helg...kanske inte så spännande..men jag är mer slut nu än vad jag var i Fredags..konstig känsla..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0