tenta och c-uppsats

Måndag förmiddag...(urk)..

Nåväl...antar att jag inte ska vara sån just nu..det jag har sysslat med nu under förmiddagen är att jag har setat och kompliterat en tenta..(gör inget annat)..men nu har jag skickat i väg den för andra gången...
Sen under dagen här så ska jag i väg för att ha ett första handledar möte inför c-uppsatsen..(lite nervös)..varför vet jag inte egentligen.

Men det blir så slutgiltigt nu..det finns ingen återvändo..utan ska jag fixa denna utbildning så är det c-uppsatsen som måste göras...

Helgen då?..Ja den har vart lugn..jag jobbade ju i Lördags och i Söndags hände inget alls..barnen var så trötta och griniga att det inte hade vart roligt att hitta på något alls...min tös var ju i väg och dansade förvisso..men annars lugnt..

Nu ska jag kvista i väg för att träffa kompisen och käka lite lunch...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0