skriver uppsats nu

Nu så...

Äntligen är jag i gång med att skriva denna jäkla uppsats...(suck)
Men det är sjukt mycket som ska skrivas och framförallt vara med..tror inte att jag har insett hur mycket det är egentligen som ska vara med!
Det är bara att bita i hop och lida och le...

I dag så valde jag att stanna hemma och skriva..men inser att i morgon så är det bibblan som gäller!
Visst har jag fått en hel del skrivet i dag...dagen är ju trots allt inte slt än..(pustar ut)

I går så hade jag ju möte på kvällen med min handledare..och äntligen fick jag det som jag har vart ute efter..att skicka in det som vi skrivit för att sedan få respons på det...(tack säger jag till det)
Jag var tvungen att ta kort på hur det ser ut vid köksbordet just nu...det ligger böcker och papper överallt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0