O doften sprider sig

Har nu vart så duktig att jag lyckades med konststycket att boka in intervju nästa vecka..det är ju till uppsatsen..tanken är att jag ska fråga om hur de löser konflikter och hur de gör med kamratskap.

Fick något städryck här hemma med...kan det ha att göra med att jag går besök idag! Tror nästan det..men den goda lukten sprider sig och börjar sakta men säkert ta över lägenheten..det luktar..låt mig se..RENT..det luktar RENT!
Under denna röjning så tände jag även ett par ljus som får lysa medan jag städar...känns så hemtrevligt då..jag vet kanske fånigt?! Men jag njuter..sen blir bättre med musiken i bakgrunden...
Just nu går jag runt med ett sådant där fånigt leénde på läpparna och sjunger till musiken som brölar ut genom högtalarna..och jag sjunger med..låter nog förskräckligt..men ack vad det är härligt att bara få sjunga och dansa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0