nu är det gjort

Nu är det alltså gjort...jag och tösen har tagit vaccinet...
Men jäklar vad folk det var...trodde i min dumma enfald att det skulle inte vara så mycket människor som skulle ta denna spruta..men ack vad man kan bedra sig eller hur!?

Tösen var hyper nervös och beklaga sig för alla som stod i kön över vilken hemsk mamma hon hade som tvingade henne att ta sprutan...
Detta är hennes egna ord..

"måste jag ta denna spruta flyttar jag hem till pappa"

Problemet som jag försökte förklara för henne är att pappa sa precis likadant...att hon skulle ta den..så att tji fick hon...:)
Jäklar vad sur hon blev...så att det blev till att ta sprutan det..utan någon som helst "pardon" från min sida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0