Nu är det dax

Har i dag setat och pratat om utvecklingssamtal..mycket intressant ur både pedagog och föräldra synpunkt..mycket att tänka på där..
Det är väl det som är mest skrämmande nu när jag snart är klar...att detta ska genom föras i verkligheten och inte bara i en trygg skolmiljö där det trots allt är "ok" att göra bort sig fullständigt.

Mötet i går med handledaren gick bara bra..men om jag blev så mycket klokare det vet é katten....mycket frågor och funderingar som fortfarande står obesvarade...men det kanske kommer ju längre tiden går och ju mer säkrare man blir..
Det jag nu sitter och funderar över är om jag skulle ta och skaffa en sådan där "surfsticka" som comviq erbjuder..känner att det kan komma väl till pass..kan inte sitta hemma och plugga för att då är det mängder av annat som ska fixas...så att jag behöver komma i väg till ett bibliotek..nej självdiciplin har jag inte..(tyvärr)

Nu är det snart dax för att ta sig upp till centrum här och vaccinera sig mot svininfluensan...tar tösen med mig och kör henne på samma gång..(hoppas att det går)...känner att då har ju alla fall jag gjort mitt för att stoppa smittspridningen..
Känner väl samtidigt att det finns mängder att diskutera kring detta fortfarande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0