jobb och bio

Helgen har gått ruskigt fort..fattar inte riktigt vart den tog vägen om jag ska vara ärlig!

Men i Lördags så var vi och hjälpte sambos bror som skulle flytta..visst är det stelt som 17 när vi väl ses och det blir så där konstlat. Där ingen vill trampa den andra på tårna igen..men så är läget just nu och det kommer förmodligen fortsätta att vara så e´tag nu.

Efter det så åkte jag och sambon på bio och käkade middag ute...mycket mysigt och trevligt
Den filmen som vi såg var "bröllopsfotografen" tror ärligt att jag aldrig har skrattat så mycket som jag gjord i den filmen. Den är helt klart sevärd!
Tösen var hos pappa..önskade att det kunde bli bättre..men nu när läget är som det är så uppskattar jag mina barnlediga helger otroligt mycket.

Söndag jobbade jag..var på någon form av disco med mina brukare..mycket roligt och framförallt mycket trevligt! Det är en helt annan sak att se personer med ett handikapp dansa, de kan verkligen släppa loss och skiter i alla andra. Det är dom som verkligen är kung över dansgolvet.
Mycket omsorg, kärlek och värme.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0