Inser att jag börjar

Så där ja!

Jag kom i väg alla fall och tränade 1 timme i går..lite rumpa, lår, mage och rygg...lite kondition blev det också.

Måste bara få berätta...jag inser att jag börjar bli gammal och grå..denna kommentar fick jag tösen i morse..(gullunge)

" Mamma, den här julmusten är gjord 1910...då var ju du född"

Gissa om all energi bara rann ur mig totalt...visste att jag var gammal, men inte så pass...

Sen hade jag en lite diskussion i morse med sambon..jag tror inte han förstår riktigt hur stor denna uppsats är...för att jag har ju all tid i världen på mig på dagarna..jag ska ju bara vara hemma nu under dagen så att det som ska fixas kan väl jag fixa..(snurrig kan man bli)
Har en svag känsla över att jag inte kommer att bli klar tills nu i år...utan jag kommer att få vänta till Maj nästa år...men jag antar att det är en smäll jag får ta..

Min lilla skrutta som tror att jag är född 1910


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0