hemma nu

Pustar ut!

Nu äntlligen hemma...denna dag har vart otroligt lång måste jag säga..och den är tyvärr inte slut än..
Men jag ser alla fall en ljusning...
Dock så ringde läraren om den andra tentan..den som jag har kvar sen 2007 och sa att den blivit underkänd åter än en gång..(suck)
Så att det är bara på det igen...hon tyckte nog samma sak som jag..(jobbig)

kompisen kom alla fall..så att jag slapp gå hungrig även i dag...(puh)..fick en liten pratstund där om hur man egentligen bör/ ska lägga upp en uppsats på bästa sätt..
Kom väl fram till ingenting egentligen..

Nu är det snart dax för träning..har längtat hela dagen kan jag säga..har jag något att se fram é mot..

Tösen har just nu tusen och en kompisar över just nu känns det som..de är "bara" 4 tjejer men det känns som 10..vet inte vad de pysslar med, men något är det och det låter och det skriks på högsta nivå...
Är glad över att jag satt på bibblan när de kom hem..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0