Helgen

Åter Måndag....känns som om det bara är upprepningar på veckorna just nu..(fast det är ju det)..men i dag så ska jag faktiskt skriva på uppsatsen och inte ta en ledig Måndag..vilket jag har lyckats med sedan vi satte i gång med denna uppsats..

Helgen som har varit har vart bra men intensiv...varför är det alltid så?
Att man ska hinna med så mycket som möjligt på så kort som möjligt?

Ja ja...kompisen kom i Fredags...(mycket trevligt)..det är nu jag inser att jag har saknat henne massor..och minnena ploppar upp som svampar och vi fick oss ett grott skratt när vi satt och pratade.
Vi började här hemma och avslutade sedan ute på krogen..kan kanske tyckas ganska så meningslöst då vi inte setts på 4 år..men det är ju så att både hon och jag gillar och dansa.

Även tösen skulle på gallej i Fredags..det var klassfest..tror att hon hade det riktigt kul!

Söndagen..ja vad ska man säga om den?
Det var dans för tösen..(som vanligt på söndagar)..så jag passade på och köra ett träningspass...sen hem och laga middag...ja allt det där som hör till en Söndag.


Bilden är från Centralen...där de just nu har byggt ett jätte pepparkakshus...mycket mäktigt..och luktar verkligen otroligt gott! Var man inte hungrig innan så blir man det där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0