Fick mig ett gott skratt!

Hemma igen!

Kände att det fick räcka med pluggandet för i dag...eller för stunden alla fall..sätter mig nog en stund sen i kväll och skriver igen.
Det är väl det som är fördelen när man skriver en uppsats själv...att jag kan styra över tiden. Nackdelen blir att jag har en jäkla dålig disciplin på mig själv...utan skjuter allting framför mig i stället för att tag i saker och ting..(dumt)

Men i dag så träffade jag ju en kompis..eller en bekant som jag inte sett sen högstadiet..och vad blir det 18 år sedan...shit 18 år..det är ju nu jag inser att jag är ju super gammal..:(

Nåväl!
Bäst som jag sitter där och skriver på bibblan så får jag se vad det står på pärmen till kompendiumet som jag har..och detta är då tösens pärm..och nalle puh på..gissa om jag fick mig ett gott skratt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0