detta väder

Detta väder gör mig fullkomligt deprimerad..orkar inget..vill inget..mer än att krypa ner i min säng och dra täcket så långt som det går över huvudet!

I dag har jag alla fall lyckats med att ta tag i mina kompliteringar av tentor..(duktiga jag)..sen har jag lyckats med att skriva en halv sida på uppsatsen..(inte duktig)
Men det är så svårt att hitta motivationen...den finns inte..försöker verkligen att "muta" mig själv..men det går visst inget vidare trots allt!
Inser att jag måste sätta fart...det jag väntar på nu är mina intervjuer (trummar med fingrarna)

Sen åkte jag i väg och träna...det kändes kanon skönt!
I morgon är det dax igen för träning...sen även på Söndag..(tösen dansar ju ändå)
Vilket påminner mig att jag måste komma i håg och få tag på pappan om han ska med på uppvisningen...måste fixa fram en biljett till honom.

Lägger upp en bild som jag tog förra året runt den här tiden (mängder med snö)..
Måste ut med kameran snart igen...nu får den bara ligga och vila (inge bra)
Men jag antar att den kommer att få jobba lite i helgen...barnen ska göra pepparkakshus..:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0