Veckan som gått

 
Veckan som gått då?
Ja vad ska man säga om den?...det har varit full rulle hela veckan och nu när det är Fredag så är jag verkligen slut!! Fast den har även varit otroligt givande måste jag säga!...Det handlar om den förlösande proppen åter igen..Jag har ju fått sommarjobb men inte tillräckligt för att jag ska känna mig nöjd..så nu har jag fixat ytterligare ett par veckor..denna gången ska jag vara på förskola...(ganska tacksamt när jag utbildar mig).
I tosdags så hade vi basgruppsdag...den brukar vara otroligt seg och totalt innehållslös..men förvånad blev jag när den verkligen gav mig någonting..(yes)...sen så var det prinsessans tur att gå på sin avslutningsmiddag...de slutar ju på fritids denna termin så att fritids bjöd på tacos..barnen hade det mycket trevligt..
Det jag kan känna nu är att det hela tiden är någonting som ska fixas...(suck)...aldrig en lugn stund tills barnen slutar skolan...men jag antar att det är så det är att vara förälder...både på gott och ont..
I morgon är prinsessan bjuden på party...inflyttningsfest...huu..hon börjar bli stor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0