var på match

Onsdag...alltså innebär det miten av veckan..(puh)

Lugnet börjar nu infinna sig här hemma och jag njuter av min kopp kaffe i lugn och ro..inga barn som står och tjatar över axlen eller pockar på uppmärksamhet..sambon ligger och sover..(njuter).

Hade ett utvecklingsamtal idag...gick över förväntan...det är som sagt matematiken som inte går riktigt som det är tänkt..men allt annat fungerar perfekt..(stolt mamma).
Efter samtalet tog jag barnet med mig för att träna...gud vad skönt det var..nackdelen var att denna gång var jag tvungen att ta två puffar med bricanyl..har ju fått astma på äldre dar...(skit).

Men det jag körde idag på träningen var: 3km på crosstrainer..(uppvärmning)
Axlar: rep3 vikt 5 kg
Utfall rep3 vikt 5
Knäböj: rep3 vikt 27,5 kg
Ben: samma rep 15 kg
Mage: situp rep 3 *10
Piltesboll (magesida). 3*15

Känner mig duktig men det är dax att öka på vikterna lite och kanske lägga in en till övning på magen.

Nu ska jag ta kväll här. Men måste ju bara berätta att vi har varit på handbollsmatch idag....tror att prinsessan börjar smälta sakta men säkert ang med att börja handboll.


Kommentarer
Postat av: Millan

Det ä så himla kul att få läsa vad du skriver .Kram

2009-05-07 @ 06:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0