Tenta och gräsänka

Tisdag..=) 

Sitter här med en tenta som ska vara klar tills i morgon kl 16.00 sharp...(suck)..men det ska gå

Sambon har nu åkt i väg...(suck för det också)..visst är det skönt att få lite tid för sig själv och hinna andas mellan varven..men just nu hade jag verkligen behövt honom..till att laga maten (of course what else?)

Men jag ska verkligen använda tid till att umgås med prinsessan här hemma..idag ska vi gå på bio...efter hon har slutat i skolan..så att då åker vi in till stan för att göra den osäker..=) Innan bion tänkte jag att vi skulle ta och fika..det var länge sen....för att i går hade hon ju INTE tid med mig..det var kompisar här hela kvällen...men jag antar att det är så det kommer att se ut nu...kompisar och mobiltelefoner för hela slanten..

I går så var jag i väg och träna..(äntligen)..så att nu är det hårdkörning (igen) som gäller!

Nopps nu ska jag ta och käka lite lunch..för att sedan fortsätta med tentan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0