Summering av helgen och Måndag

Måndag idag då...hmm..den har vart bra..(tror jag)

Tillbaka på förskolan och alla barnen..tänk att man kan sakna barnen så oerhört i bland...kan säga att jag verkligen trivs och ser fram e mot när jag är klar förskolelärare...barnen hade en diskussion idag igen varvida man fick använda pangare på människor eller inte..de blev lite förbryllade över om polisen fick skjuta folk eller inte..

Pedagog som man är..så sa jag att inte ens polisen får skjuta människor..inte ens tjuvar...men varför har polisen då en pangare? Jo för att skrämma alla tjuvar...(skrattar)

Nåja helgen har vart intensiv med mycket åkande fram och tillbaka...handbollsträning för båda tjejerna på Lördagen..sen hem och packa väskan inför simning för den ena damen..innan dess så var det byta skor som gällde...hade ju handlat på vinst och förlust skor åt tjejerna utan att de var med...det ena paret var små och det andra för små...men det blev ett par nya skor och ett par handbollsskor...nöj blev hon tror jag..

Söndagen var det en handbollsmatch vi inte följde med på..(kanske man borde)..nää tiden rann iväg...prinsessans pappa skulle komma och jag valde att prioritera min träning faktiskt..(den blir lite åsidosatt när det är vfu).

Men jag tror att prinsessan hade haft det trevligt med pappan..de hade vart och fikat och satt och spelade spel när jag kom hem efter träningen...

sen var det upp till centrum för att handla lite frukost bröd...

Sen var den helgen över...(pustar ut)!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0