Slarvigt!

Puh! 

Nu var denna vecka slut...eller nja kanske inte ändå..det är lite kvar på den...men jag och barnen är alla fall lediga..(njuta)

I Tisdags så var det ju sista dagen på min vfu..(saknar barnen)...det var verkligen tråkigt att inte gå till förskolan i morse..har ju vart på förskolan nu i 3 veckors tid..och sen  nu plötsligt ingenting..(konstig känsla).

Men jag har att göra alla fall..har en tenta som det ska börjas på och skrivas klart innan nästa vecka på Onsdag...hmmm en vecka kvar...(det klarar jag)..

Träningen har det blivit lite hipp som happ med den senaste veckan nu...(trött på mig själv)..den enda vettiga motionen som jag har gjort är att ta en timmes promenad..(förra veckan på Söndagen)..fan! Men jag får börja om igen på ny kula nästa vecka..eller troligen redan på Fredag..prinsessan får åka med...

Skulle vara en sådan dära snäll mamma idag och köpa chips åt barnen..det gjorde jag..men jag skulle inte ha ätit några själv...min mage klarar inte sånt längre..(magkatarr)..så att nu är det avhållsamhet från sådant skit..ingen stor förlust egentligen..klarar jag lägga ciggen åt sidan då ska jag väl klara att lägga chipsen åt sidan...

Jag funderar på om jag ska sätta prinsessan på cyklen och jag ska springa intervall..alla fall 1 km..men jag vet inte..just nu så känns det bara motigt att behöva klä på sig andra kläder och ut och springa...Nja kan ju alltid ta de i morgon..

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0