Shopping och migrän

 
Vaknar inte över tidigt i morse..men desto värre är mitt huvud...USCH..tror seriöst att det  bor en ailen i mitt huvud som vill bryta sig ut och erövra världen..detta var inte alls roligt! Inte ofta jag drabbas av migrän..men tror att det har vart mycket runt omkring som har utlöst det hela...(AJ)..så det var bara att prova om det gick över med en kopp kaffe..men det blev bara värre och jag börjar kallsvettas och det känns som hela magen ska komma upp..i med en panodil och lägga sig först i prinsessans säng..men det är ju bara att glömma..allt för långt bort från toaletten..så att jag la mig i soffan i stället...(stackars tös)..hon fick vänta bra länge på sin frukost...
Efter att huvudvärken släppt så bestämmer vi..(sambon och jag)..att vi ska åka in till stan...eller okej då..jag bestämmde att vi skulle åka in till stan..vi tog en fika och det blev lite shopping..(me like)..jag handlade en väska..(behövde verkligen ingen ny)..men den var bara så fin...kommer hem och tittar..då är det för fasiken inte ens den väskan jag köpt..(gråter)..och byta kan jag inte heller för att kvittot har jag kastat...(fan)..men jag tror att jag är ganska så nöjd ändå..kan ju alltid handla den som jag ville ha på Tisdag..då ska prinsessan och jag in till stan och gå på bio..(sambon är borta och jobbar)...väskan var inte dyr heller 99 kr kosta den..
Under kvällen nu så tog jag och prinsessan en promenad...4 km sammanlagt blev det..sen i morgon så är det träning som står på schemat..(saknar)..men prinsessan får åka med..efter träningen så måste jag sätta fart med att skriva min eximination som ska vara inlämnad och klar nästa vecka på Onsdag...(good luck to me)..men det ska gå! Sambon är ju som sagt borta på jobb..så att det är bara jag och prinsessan hemma i stort sett hela veckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0