Nu börjar det bli segt

Usch och fy!

Gick upp allt för tidigt i morse...känner det nu!...men det var det värt..var ju handbollsmatch som skulle tittas på.
Tjejerna var otroligt duktiga måste jag säga! De vann två matcher av tre spelade...(stolta tjejer)!
Tyvärr så börjar jag känna av den rastlösheten...kanske ska dra till gymet alla fall!? Få ur lite rastlöshet och samtidigt bli så där härligt trött?!...
Har blivit lite slarvigt på den fronten nu...har ju egentligen att göra med att jag har VFU nu i tre veckor..och det schema som jag har lagt upp blir totalt kraschat...sen ok.,..orken kanske inte infinner sig alltid heller om jag ska vara ärlig!..Det är segt de dagar som barnen på förskolan har bara varit både högt och lågt..över..under och överallt och ingenstanns...de dagar känner jag bara att orken inte finns...

Men antar att jag måste bli bättre på detta!...Måste ge 17 i allt jäkla GOTT godis på veckorna och bara äta lite på helgerna..var ju jätte duktig etag..men sedan rann det ut i sanden totalt..(som allt annat..dock inte träningen)..

I går så var det simskola på eftermiddagen för prinsessan...klädsim..oj vad sur hon var på sin stackars mamma...ville verkligen inte simma kädsim..men det gick och hon sken som en sol när hon kom upp ur bassängen och hade fixat sina 25 meter...
Det pinsamaste var när vi skulle handla en pyjamas..för att den hade vi ju glömt hemma...(förstårs)...så kommer jag fram till kassan och drar kortet...där står det i displayen...köp medges ej!..Gahhh! Drar ett par gånger för att prova..men icke..Hon i kassan kläcker ur sig..det går inte..det finns inte täckning på kortet..(lite spydigt)..nähhäää...tänk det visste inte jag...
Så att det var bara att kuta i väg och hämta ut pengar från automaten..där fungerade det alldeles utmärkt...så att efter mycket om och men...så fick prinsessan sin pyjamas..(puh)

Nä..jag känner att nu börjar det bli dax att sätta på sig träningskläder och dra i väg till gymet....(har verkligen ingen lust)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0