I morgon

I morgon så är det äntligen dax..ska träffa min SA-grupp..(gissa om jag ser fram e mot detta).
Det som ska diskuteras är hur det går nu på VFU:n och hur långt vi har kommit det utforskande projket som är tänkt att vi ska göra. Vi ska titta på hur barnen kommunicerar och leker med varandra..(otroligt intressant).

Det jag har valt att göra tillsammans med lilla grupp med barn är djuret björn..(spännande)
Det hela började med att jag satte mig helt enkelt och läste en bok...som handlade om en pojke som skulle jaga björn. Sedan började det rulla på...barnen fick göra "björnspår"..deras eget val..sedan fick de rita björnar hur de trodde att björnen såg ut..många fina bilder blev det. (en stolt blivande pedagog)..Detta projekt kommer att bli bra och jag känner mig än så länge väldigt nöjd med det.

Sen efter träffen i morgon är tanken att jag ska åka och träna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0