En sådan där flax dag

Puh! Snart ser jag äntligen slutet på denna dag...det har vart ett evigt flaxande fram och tillbaka.

Dagen har vart bra..var inne i plugget först och träffade SA-gruppen..(trevligt)..satte oss med läraren för att gå i genom det projekt som vi håller på med. Om det var några frågor eller oklarheter inför de kommande veckorna, men det var det ju inte..(vi är bäst).

Sen var det ju gymmet som gällde..oj oj..vad jag har saknat detta kan jag säga! Jag inser det inte förrän jag verkligen står där på plats och tokkör mina vikter och kondition...(dumma jag). Men nu är det hårdkörning som gäller....varann dag gym och varann dag antigen cykla eller en power walk..för att nu måste jag komma i form..

I kväll har prinsessan provat på sin första handbolls träning....tror ärligt att hon tyckte det var ganska så kul..men nu gäller det att hon måste hålla masken...inte bryta den tradition som hon själv satt upp med att säga att allting är tråkigt..(knas barn)..så att medans barnen var och tränade handboll, så drog sambon och jag i väg och handlade lite mat. Det är ju tyvärr ett nödvändigt ont här i livet...

I morgon så är det dax för VFU igen...(längtar)...denna gång så ska jag presentera lite sidor på datan där det står om björnar...kan bli intressant för dom. Fick själv lära mig lite om det. Björnen har en mankhöjd som jag är lång...ganska intressant..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0