*dax att säga hej igen*

Antar att det börjar bli dax att säga hej igen...

Tyvärr så har jag låtit denna blogg bara ligga och lata sig ett år nu såg jag..men det ska det bli ändring på...dax att ta upp den igen.
Anledning är att den andra bloggen och jag har gjort vårat..det är dax att ta farväl av den och inse att vårat förhållande till varandra inte fungerar längre..(sorgligt men sant). Men antar att det är livets gång så att säga.

Nåja det har väl hänt ganska så mycket under detta år som har gått! Vet inte ärligt i vilken ända jag ska börja i för att det ska bli så mycket klarhet som möjligt!

Men det jag kan säga är det har varit en riktig berg och dalbana..det känns att man lever...min dotters pappa hamnde i fängelse..har setat där nu i ca 1 år och ska sitta fram till Oktober..hennes farmor har gått bort..(jobbigt)..det är svårt att ta till sig det när hon har varit en så pass stor del av min dotters liv under dessa år.

Men jag antar att det är detta som gör oss starkare och vi kan gå vidare i livet.

Jag har börjat träna som en lite dumbomm....allt för att få ur all den aggression som ligger och trycker samt att få lite tid för mig själv till att orka vardagen. Inser att jag har börjat orka mer och jag är trevligare..(lever alla fall i den illusionen)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0