Dammsugare och simskola

Så där ja..det är Söndag och jag har bara i stort sett lallat runt hela helgen..(mmmm).

Nä då inte har jag legat på latsidan...eller jo kanske..för att det är ett enda stort "blurr" just nu och jag har totalt tappat bort dagarna...(otäck feeling).

Ifredags så var jag i väg och tränade...fattar inte varför det ska vara så svårt att komma i väg?! För att när jag väl är där så inser jag ju hur mycket jag verkligen har saknat just träningen..detta är inte bra alls! Men nu kommer jag snart komma in i rutin igen..(hoppas)..

I lördags så var det ju simskola på prinsessan...näst sista gången...sen är det handboll som gäller! Får se vad hon säger om det upplägget?! Men jag hoppas att hon tycker att det är kul alla fall!...sambon var ute och fiskade hela lördagen..så honom såg jag inte alls mycket av..(ledsen blir jag)..men det är ingen mening med att tjata på honom med att stanna hemma.

Idag (söndag)..så kom ju prinsessans pappa...så att sambon och jag drog i väg för att handla lite...vill verkligen INTE vara hemma när pappan kommer..är bara jobbigt..det finns liksom inget gemensamt alls längre..utan jag känner bara en otrolig irretation när han väl visar sig...

 

Nåväl..det sambon och jag handlade...(eller sambon) var en ny dammsugare..(välbehövligt)..och det nya Metallica guitar hero....(suck)..men sambon blev så glad..sen fikade vi...

Sen var det ju hem och prova nya dammsugaren och sambon provade spelet...=-) ..men det som gör mig lite farcinerad över att när vi ska prova dammsugaren så ber expediten mig pova den...?! Varför kunde inte sambon lika bra ha provat den???

 


Kommentarer
Postat av: tania

för att expediten vet att kvinnan är den som drar draken mer än männen

2009-05-26 @ 17:14:31
URL: http://taniaericsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0