Bio, friden & tenta

Jahopp..Onsdag var det ja...det jag har kämpat med så länge är nu är över..=( (tentan)..det känns verkligen konstigt..att behöva ta ett farväl när jag kämpat de sista tre dagarna som en liten toka...men idag så skrev jag klart den..lämnade även in den med 4 timmars marginal..(me like)

 

Nåväl..dagen igår blev mycket trevlig..=) Prinsessan och jag gick och såg Hannah Montana...ytterligare en typisk Amerikansk film där moralkakorna haglar..men ändå en helt okej film..ska väl även tillägga att det var vi och två till som såg den..=) Så att det var verkligen lyx att nästan få en hel biosalong för sig själv..

Orkade inte laga mat när vi kom hem så att det fick bli en McDonalds (urk)..men vad gör man inte?!

 

Idag så var jag i väg och tränade...gick hur bra som helst..förutom när jag skulle springa på löpbandet..=( Jag hade en dum geting efter mig hela tiden..och jag verkligen menar HELA tiden!!! Vart jag än gick så var den hela på mig..lyfte jag vikter..då var den där...den enda gången jag fick vara ifred var när jag var klar och skulle byta om!

 

Nä nu ska jag fortsätta att vika tvätten...det behövs kan jag säga..nu har den hängt tillräckligt länge...Ja just det ja...snart är friden över här hemma...sambon kommer hem..skönt med rutiner igen..men samtidigt ack vad jobbigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0