Bara en vanlig dag

 
 
Söndag...känner att det är kanon förkylning på väg..så att dagens inplanerade träning får vänta tills nästa vecka..(suck)
Så att i brist på annat och en rastlöshet som spred sig i hela kroppen tog jag med prinsessan ut för att gå en promenad..det sluta med att vi hade gått 5 km..(bra kämpat). Denna gång fick jag ju även med mig kameran..så att det blev lite bilder..på önskelistan står just nu ett ordentlig systemkamera..(efter sommaren)..
När vi kom hem så bestämde jag mig för att ta tag i vår balkong..(ett helt företag)..den såg för jäklig ut! Jag tror att jag besparar er från bilder faktiskt på den!
Men nu är den klar och jag har burit bort saker som fick åka i conterinern. Nu är det bara lite nya möbler och mängder av nya blommor..sen är jag nöjd..(hoppas alla fall)
Prinsessan var ju iväg i går på inflyttningsfest hos klasskompisen..tror att de hade haft det riktigt trevligt! Det hade inte varit fult av kompisar..utan så där lagom som de själva sa..sen var det ju Eurovision som väntade..hmm..den måste ha varit väldigt spännande...eller inte?! För att jag somnade som en liten gris i soffan..vaknade till när Norge stod och skrek..bestämde mig för att borsta tänderna och lägga mig i sängen i stället..(klart bättre)
Nu är det inte länge kvar förrän det är dax att sluta skolan...(me like)..för att sedan börja jobba..det är sista dagarna nästa vecka på VFU:n..sen är det en tenta som ska skrivas och en grupp tenta som ska fixas...Men det kommer att gå galant..( man kan ju alltid hoppas)..
Nu ska jag fixa mat det får bli en sväng av både luch/Middag idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0