Undrar jag

Fredag...(tjoho)..vaknar upp till en nästan klarblå himmel alla fall..men nu under förmiddagen så kommer det in stora otäcka moln som täcker den underbara solen..=( Dumma regn moln..(suck)

Nåväl...i går var det första dagen med barnen och deras sommarlov..kan man bli tokig eller? Dagen bestod av att hela dagen utöva en maktkamp om vem som ska bestämma här hemma..jag eller barnen...det hela handlade egentligen om att det INTE ska spelas data eller bara dum glo på tv hela dagarna under 8 veckor som sommarlovet är på....så att det känndes så dära måttligt roande när jag insåg att så här kommer det att vara hela jäkla sommaren...(gråter inombords)

Själva avslutningen för barnen fullkomligt regnade bort....men den var fin..nackdelen var att skolan hade valt att ha avslutningen i gympasalen..så att det var SJUKT mycket folk på en minimal yta...hade nästan räknat med att det skulle uppstå ett mindre kaos..men det var lugnt...även om ljudteknikern hade kunnat göra mer för att verkligen få ljudet att fungera...ljudet kunde bara lägga av mitt i en låt som barnen sjöng..men barnen var så duktiga med att sjunga vidare och verkligen ta i från tårna...

Efter tjafset i går med barnen så valde jag att åka träna..(haha det hade jag gjort ändå)..men i går så var det extra skönt att få träna..=) Körde ett body pump pass på 55 minuter...problemet är att jag saknar den dära träningsvärken som jag hade i början när jag tränade..den lyckas aldrig infinna sig...(mer vikter kanske)..

Sen går jag nu runt och väntar på min examinatation som min lärare inte har lyckats skicka ut än...men vissa i klassen har fått den..men inte vi i vår grupp! Kan man bli galen eller? Det är en lång väntan och jag vill ha den nu!! Så att antigen jag kan göra klart den komplitering som behövs eller att jag kan bjuda barnen på tårta..(har lovat att de ggr som jag klarar godkänd ska barnen få tårta här hemma)...de saknar sin tårta...för att nu har det inte blitt det på länge..visst har jag klarat godkänd men kan ju inte skämma bort barnen allt för mycket...

Nu ska jag göra mig klar för att åka till jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0