Sommarlov nu då?!

Förra Onsdagen så var det sista redovisningen för denna termin..=) Shit vad skönt!

Men nu kommer ju rastlösheten...vad 17 ska man hitta på...dagarna blir så långa med att bara gå hemma...förvisso har barnen inte slutat skolan än..de slutar ju på Onsdag denna vecka..(puh)..ganska så skönt att få ett par dagar för mig själv om jag ska vara riktigt ärlig!

I Lördags var prinsessans pappa här..(suck)..jag trodde i min dumma enfald att hans otroliga kontrollbehov hade lagt sig ngt men ack vad fel man kan ha!..Han hade tagit reda på att jag och tjejkompisen hade vart ute här för ca 2 veckor sen...och beklagade sig över detta..men hallå! Vi är separerade och det finns en simpel jäkla förklaring till det också...

 

Sambon kom hem efter sin jobbresa..min åsikt kunde han gott ha stannat lite längre...han var på sånt jäkla humör när han kom hem att det inte fanns ens med på världskartan....blir så ledsen när han är på detta humör!

Jag vet att han har det jobbigt med sina tabletter och allt runt omkring..jag försöker att vara förstående men även min ork tar i bland slut och jag orkar helt inte längre..då bryter mitt humör ner allt och jag blir förbannad!...

Jag kan nog tacka min träning just nu för att jag orkar detta!..Det är den som håller mig flytande....jag kommer i från ett par timmar och får vara för mig själv..(himlariket)

Nu ska jag göra mig klar för att åka till jobbet...

Men jag måste ju bara få säga att jag har vart och tränat idag..=) Ska i väg i morgon också..då är det body pump pass om väntar...Onsdag vilo dag..barnen har skolavslutning..sen är det på det igen under Torsdagen..då är det ytterligare ett body pump pass som väntar...=)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0