Midsommardagen

Ser ju att jag alltid är en dag efter alla andra..men vem har sagt att man måste vara som alla andra? Jag går mot trenden och skapar mina egna traditioner..=) Vilket för övrigt börjar märkas i det allt jag tar för mig och gör!
Var ju i väg på middag igår...och jag är glad för att jag kom i väg....mycket trevligt var det..inte så över prentatiöst som det vissa gånger kan vara!..Utan bara helt enkelt..(tack säger jag)...

Barnen var otroligt rastlösa innan vi väl kom i väg..de var både högt och lågt...speedade skulle jag vilja påstå..men inte av denna sockerkick ..(lördag)..utan bara speedade...ut och in for de som små illvettrade troll..=) Men som tur var höll de sams hela lååånga dagen..(tack små hjärtan)..

Idag är jag en sådan där hemsk mamma som tvingar tösen med när jag ska träna..sen efter det är det nog en röjning som står på schemat här hemma..(bombnedslag)..fattar inte..sambon har bara vart hemma sen i Torsdags..men det ser redan ut som om en tromb gått i genom hela lägenheten..sen MÅSTE jag leta reda på mitt usb-minne..fick ju tillbaka min eximinatation..som jag fick underkänd på...för lite litteratur hade jag tagit med..så att nu är det öppna böckerna igen som gäller för att skriva klart den...
Shit ja...nästa termin är det c-uppsatsen som ska skrivas..sen är det EN termin kvar..EN termin..sen är jag klar förskolelärare..=) Gissa om det är läskigt att kasta sig ut i den vilda arbets djungeln..(lite rädd)

Nu ska jag göra mig klar för att åka och träna...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0