Midsommar

Vår midsommar spenderade vi med att åka till (gud vet var)..men barnen hade det trevligt (tror jag)...
Det blev lite ponny ridning och fiskedamm...väder gudarna ville ju inte riktigt vara med oss..utan det kom skurar till och från..och det var inga dåliga skurar heller..utan himmlens portar verkligen öppnade sig..

Barnen blev dock lite sura när pengarna tog slut och de inte fick rida minst 20 gånger till.(undrar fall de någonsin blir nöjda)...Sen var det hem och laga maten..fasiken var ju vrål hungrig..=( Frukost vid 9:e på morgonen och ingen lunch alls..det funkar inte längre sen jag började träna..nu är det minst 3 mål om dagen om jag ska vara nöjd...
Detta resluterade i att jag tog chipsen som blev kvar sen Torsdagen och bara mölade in..(gahhh)...Varför? Känner ju mig misslyckad när jag gör så..ändå så var det snabba kalorier..men blev lika hungrig efter 5 minuter igen...

Idag så har jag sprungit 3 km intervall..=) Känner mig duktig som klarade det alla fall..nu är det bara på det igen..för att när sommaren är slut ska jag ha uppnått mitt mål..ska jag kunna springa hela rundan som i normala fall går....En utmaning till mig själv...
Sen ska vi bort på middag idag...(vet inte fall jag har lust)..men jag antar att det kommer att bli trevligt när jag väl är där..Och nej det är inte hos hans släkt! (pustar ut)...

Fick något konstigt fnatt här om dagen då jag var tvungen att fråga min stackars sambo om han kunde lägga handen på hjärtat och säga ärligt att han älskade mig..(stackarn)..men han tvekade inte en sekund..utan sa att han gjorde det..så att jag får väl tro på honom antar jag....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0