Kan drömmar bli verklighet?

Vaknar upp med en sådan där konstig känsla i hela kroppen...inte alls roligt! Vet inte fall jag ska skratta eller gråta åt det hela egentligen!
Men drömmen som jag hade var inte rolig.=(
Den handlade om att min väninna hade en affär med min sambo...helt knäpp jag vet..men när jag vakna så kändes hela drömmen så oerhört verklig...de hade ju för sjutton sex när jag var i rummet brevid..(kanske bäst att kolla med vänninan?)

Att jag knappt får sova på nätterna numer gör ju saken inte direkt bättre om jag säger så..börjar känna mig sliten...vaknar säkert en 4 ggr per natt och har svårt att somna om..(ge mig tabletter)

Barnen var i går kväll både högt och lågt..överallt och ingenstanns..så att jag valde att ta en riktig lång promenad med barnen..6 km blev det sammanlagt...inte ett pip över att de var trötta..men däremot att det blev kallt..(kan hålla med om det)

Så att det som står på schemat idag är att plocka blommor..(barnen ska lägga de under kudden)..sen träna tänkte jag..vet egentligen inte fall det är en sådan dära toppen idé med att träna idag...känns konstigt i halsen och näsan rinner..vet inte riktigt fall det är allergin som spökar eller fall det är en rejäl förkylning på gång.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0