I´m feeling hot

Lördag...egentligen så skrev jag ett långt inlägg häromdagen men det försvann och då försvann även lusten till att skriva om hela skiten...

Men det har egentligen inte hänt så mycket här de senaste dagarna...sambos tös är och åker båt med sin farmor..sambon är i väg och fiskar...han ska i väg nästa vecka också och fiska..men då från nästan hela veckan..=) Åter igen så blir jag då gräsänka..tråkigt men ändå ganska så skönt! Jag hinner åter hämta mig och bli snäll!

I går så var jag i väg och träna..fick ett nytt schema totalt....och jag kan lova att det känns bak på benen idag..(aj)..

Idag så tänkte jag och tösen åka för att leta efter kjolar och kortbyxor...men det var så himla utplockat överallt...det var nog direkt inte bara jag som leta efter efter kläder till barnen...jag hitta varsinna två par kortbyxor..men sen var det typ slut...så att det blev till att sätta sig och beställa i stället det...(morr)

Men jag hittade ett par nya raringar till mig..(lycka)..jag har det problemet att jag har för små fötter..(35)..så att det finns ju aldrig några skor till mig på dam..alltid får jag välja barn..men just idag hitta jag ett par skor i 36 som jag kunde ha..utan att de glappade och bara kändes konstiga...jag är så lycklig..går och tar på dem och klämmer och känner..=)

Nu ska jag visst titta på "pippi på de sju haven" med tösen...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0