I bland så blir jag gråtfärdig

Nu äntligen...kom i väg och körde ett pump pass på 55 minuter..(välbehövligt)...nu känns det i både kropp och huvud att jag har tränat...så att nu kanske jag kan nannas till ro av John Blund i natt när han vill ha lite gos..(kan ju alltid hoppas)

Dagen har bstått av att jobba ett par timmar för sedan göra av med lite pengar..(som för tillfället egentligen inte finns)...barnen ville ha ett par träskor...(deras önskan är min lag)..jag hade ju handlat ett par åt mig själv i går ju..=) Så fina med blommor och allt..problemet är att de skaver som fasiken på överfoten..(säger man så?)..ja skit samma..skaver gör det alla fall...

Kommer hem till ett fullkomligt kaos...=( Mindre roligt kan jag tala om...visserligen har sambon semester..men saker och ting kommer inte till dess plats bara för att han har semester...barnen hade velat ut och åka inlines...så att det ligger skydd...inlines överallt..(känns så alla fall)..Ena tösen ville ha ett par andra skor och letar i garderoben i hallen vilket resulterar i att det ligger sand i hela hallen..=(...Den andra tösen plockar fram saker men tar inte reda på det..utan det får ligga huller om buller...(jag tar ju ändå reda på det)
Vår stora garderob som beirut...det har slagit ner en bomb där....allt ligger huller om buller och det går inte att få någon ordning på det...(ger upp)

Jag undrar vem som behöver den där semestern mest? Jag eller sambon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0