Hel dag

Puh..jag är totalt slut om jag ska vara ärlig...
Har haft en hel dag inne på Grönan...barnen for som illvarslade troll hela dagen lång och skulle åka allt och lite till..
Men jag tror att de har haft en bra dag...märktes "big time" att de var oerhört trötta när vi skulle åka hem kan jag säga..det blev ett väldans humör som kom fram när jag sa nej till att köpa en tablettask...tyckte att det räckte gott och väl med det som de fått under dagen...men tydligen inte!..Men men..(hemska barn)

Ska väl tillägga också om varför jag sa egentligen nej till den dära lilla tablettsaken...hade för fasiken kommit just hem från grönan med 4 kg choklad...4 kg pratar vi om..det är ganska så mycket det kan jag säga...barnen kommer ju att må skit illa om de äter upp allt...I vilket fall som helst så vann sambon en plopp och tösen vann en marabou mjölkchoklad...(smaka två bitar själv..men gud vad sött det var)

Sambon och jag skulle kasta pil medan vi vänta på barnen..=) För att hans egna ord.."kunde inte slå honom"...Pilutta honom..jag vann över honom överlägset kan jag säga..men det är något som vi pratar väldigt tyst om..=) För att oj vad sur han blev när jag lyckades med detta...

Summan av dagen blir och är...mycket trevligt och skojigt! Men shit vad det kan verkligen rinna pengar för en sådan här dag...och jag menar verkligen rinna....drygt 900 spänn bara i inträde och åkband till båda barnen...sen borde jag ha satt på mig en kortärmad tröja i stället för det linne som jag valde...för att aj! vad jag har bränt mig nu...(snyftar och tycker synd om mig själv)..Nu ska jag göra som både sambon och barnen redan har gjort...ja just det nanna kudde..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0