Har försökt

Har nu gjort ett antal försök med att skriva lite här..men hela tiden ska det krångla och inlägget tappas bort..(blir arg).!!
Solen skiner idag..men den dära värmen vill inte riktigt infinna sig..=( Vi är i mitten på Juni och värmen kommer inte! Men den kommer när jag jobbar....det kan nu lita på!

I går så firade jag och min sambo 4 år som förlovade...(mitt hjärta)..det har verkligen vart upp och ner gångar under dessa år! Speciellt det sista året nu..då jag verkligen och jag menar VERKLIGEN trampa i klaveret...detta gjorde så att jag är oense med hela hans släkt..(mindre bra)..jag bara hoppas att vi lyckas med att rida ut denna storm!

Passade även på att köra ett body pump pass på 55 minuter..:) Jätte skönt var det..men jag inser att jag kanske tränar lite för mycket egentligen?!...Men men...

Idag så hörde även ett gammalt ex...och jag menar gammalt!..Var väla runt 19 när vi var ett par..(tiden går fort)..vet inte riktigt vad han vill..men det kommer säkert när vi har pratat etag..(suck)...han lämnade mig för en annan kvinna..det var lika bra..när jag står med facit i handen..men oj vad ont det gjorde då!..Finns väl inget som är värre än en ungomskärlek...just då älskar man personen ifråga så att man kan dö för denna person..(konstig känsla)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0