Den dära konstiga känslan

Huuu....denna dag har verkligen vart lång...(suck)..trodde ärligt att den aldrig skulle ta slut...eller det har den väl egentligen inte gjort heller när jag tänker efter...(ännu mera suck)

Sov inte ett skit i natt,,,,och jag menar inte ett skit! Titta på klockan vid 4..funderar på om jag ska gå upp i stället för att ligga kvar i sängen och bara vända och vrida på mig..men där måste jag ha somnat...(åååå)...när sen klockan ringde vid 6 var det inte roligt längre...ville bara ha möjligheten att somna om..dra täcket över huvudet och bara gosa in sig i kudden och sova vidare..men det var bara till att gå upp det...

Tösen skulle in till stan och jag skulle ju jobba...tösen skulle träffa sin pappa..han hade planerat att göra gröna lund,,,men där gick han bet..(mohahahah)...Vi ska in dit nu i veckan..så att tösen tyckte att de kunde hitta på något annat...så det blev Skansen och Aquaria och biologiska musét...men hon tyckte att pappa var snål som inte kunde köpa en glass åt henne när det var så himla varmt..

Tänkte att jag skulle i väg och träna idag...men orken finns inte alls..=( Det verkligen tar e mot att både gå dit eller ens behöva sätta sig på en buss..funderar på i stället att sätta på mig mina kläder och köra en reva med att jogga intervall....kanske jag sover bra i natt..(kan ju alltid hoppas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0