Blev ingen träning

Åååååå...!!

Det blev ingen träning..det var stängt och öppnade inte förrän vid 3..orkade inte vänta då jag och tösen kom dit redan vid halv två...(lång väntan det)
Så att det vi gjorde i stället var att gå hem...(duktiga vi)..blev alla fall en promenad på 30 minuter...så att nu har jag alla fall tagit tiden på hur lång tid det tar att gå till träningen..detta innebär att det kommer att gås dit bort..(när det är fint väder)

Det mest häpnadsväkande var alla fall när tösen inte klagar på att det gör ont i både fötter och ben..(stor bravur åt henne)..men till historien hör väl inte att jag muta henne med glass?!

Nu ska jag fundera på om jag ska ut och jogga en sväng eller bara sätta mig i soffan och läsa en bok!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0