Visst är de söta men i bland

Söndag...i dag så kommer sambon hem..(slut på den friden)...Undrar just fall han har fått någon fisk..men det tror jag ju inte..(mohahahah)...elak jag är va?..Men det är straffet för honom för att han kan åka i väg men inte jag..det är alltid ett bekymmer numer när jag ska i väg och göra någonting..(muttrar)..

Idag så tog jag tag i barnens rum...fattar verkligen inte hur mycket skit det kan få plats på en sådan pass minimal yta som de trots allt har inne i deras rum..(en gåta)...jag plockar och plockar..och mer skit kommer det fram...jag fattar det inte..när jag tycker att jag är så pass klar att jag kan dammsuga...går ut för att hämta den...då har det kommit fram mer skit på både golvet och på att jäkla hyllor och lådor...konstaterar att det måste snart ske något drastiskt inne i deras rum..för att så här kan det bara INTE fortsätta!

I går så hade norpan sin första feberfria dag..så att jag tog det beslutet att jag skulle träna...shit vad jag saknat det...det var riktigt skönt att ta ut sig så pass att jag håller på att dö på kuppen..
Så att kan jag inte åka i väg nästa Lörsdag som jag vill...(sur sambo)..så är det jag som åker och tränar Måndag, Tisdag, Torsdag och Lördag....det kan han gott ha!...Även jag behöver i bland barnfri tid..det är inte bara han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0