Stackars norpan

Kommer på mig själv med att glömma min blogg..eller så är det en ren lathet från min sida med att jag egentligen inte orka skriva...tycker att det handlar om samma sak hela tiden..varför då skriva?

Denna vecka har i stort sett tillbringats på stranden..(varmt)..men det ser ut som om det skulle kunna bli sämre väder nu till helgen..(pustar ut)..det har vart lite för varmt för min smak...
Tränade i Måndags och i Tisdags..höll på att rinna bort när jag körde...så att jag tror ärligt att jag är klar med träningen för denna vecka..inte kul att träna när det är så här varmt..

Min lilla norpa har gått och blivit sjuk i denna värme...började i morse...klagade på att hon kändes varm..tog tempen på henne och mycket riktigt...38 grader..(stackars liten)..eller liten och liten? det kanske inte hon är..men ändå! Hon ligger fullt på kläd under ett tjockt duntäcke och fryser...

Idag så åker sambon i väg för att fiska..=) Tjoho...ett par dagar då det kommer att bara vara jag och norpan...(ganska så skönt)..sambon har ju också vart sjuk...så att det har vart att tassa på tå här hemma allt för att inte störa eller reta upp "monstret"...så att det jag gjorde i går var att jag handlade hem en "bag in box"...tyckte att jag förtjänade den..=)..Men som vanligt blir det väl inget...glömmer ju bort den...typiskt mig faktiskt...men nu är den handlad och det är bara att hälla upp ett glas röd vin..(som jag äntligen lyckas med att gilla)

Sitter nu och inväntar sambon...han och hans doter är i väg och badar...tänkte gå ut en sväng när han kommer hem..för att nu är det olidligt här innte...VARMT är bara för namnet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0