när själen och hjärtat är trötta

Såg att det gått ytterligare en vecka som jag skrev...hmm..men ska försöka sammanfatta veckan som gått så bra som möjligt!

Jag har börjat jobba nu (sommarjobba)...det är riktigt skönt faktiskt om jag ska vara ärlig..får tankarna på annat håll och jag måste lägga fokus på jobbet till 100%..
Träningen har det ju blitt lite si och så med nu när jag jobbar..men har lyckats med att komma i väg alla fall två gånger denna vecka...(skit vad dåligt).men men det är ju som det är!

Förra helgen var jag nere och hälsade på tjejkompisen...(mycket kuligt)..var ute och partade..hmm..trodde ärligt att jag inte kunde få i mig så pass mycket alkohol som jag fick..men kan säga att det var vatten ute som gällde! Men skit kul hade jag...och mådde riktigt bra dagen efter...(förvånad)..

Nåväl..över till det som jag egentligen skulle skriva om just när både hjärtat och själen är så pass slut att det inte går längre...sambon och jag har haft en diskussion här hemma om hur vi ska göra med allt...han har ett krav och det är att jag ska göra mig sams med hans släkt..(orkar inte)..annars kan jag flytta...då finns det inget kvar mellan oss...så att nu känns det bara tomt...jag har börjat leta lägenhet..(tillbaka hem alltså)..för att nu finns det inget kvar...
Han sitter och planerar firmamys som han säger..ber honom då att vi kanske ska prata om hur vi egentligen ska ha det..men ingen verkar vilja ta tag i det problem som finns...
Jag har nu accepterat faktum och har börjat som sagt planerat en flytt både i hjärta och själ..känns inte alls lika främmande längre som det gjorde för en vecka sen....(ganska så lustigt)...kanske beror det just på att jag känner mig bara tom?!
Det senaste året har det verkligen vart skit sunkigt mellan oss...och nu har väl min gräns kommit för vad man ska orka med i ett förhållande och inte....skit kan jag ta..men jag tänker inte sitta och ta oförtjänat skit från någon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0