En sådan dära onödig

Solen strålar från en klar blå himmel ( än så länge alla fall)..men värmen kommer och går..inte så undra när vi snart är i mitten av Augusti..det börjar gå mot hösten..tror att jag gillar den om jag ska vara ärlig..när man ser alla träden ändra färg och den färgskala som man kan upptäcka...
Speciellt alla rönnbär som börjar bli kanon röda...många verkar det bli också..vilket innebär (har jag hört) en väldigt lång och kall vinter...

Jo jag tänkte göra en sådan dära onödig lista...jag sitter här och väntar in lönen och CSN...jag har ett par saker som måste in förskaffas när pengarna kommer...

1 Nitendo ds till barnen (julklapp)

2. Saker till skolan

3. En tatuering (åt mig själv)

Sen var det ett par saker till som är som bortblåsta just nu ur mitt stackars närminne...men jag antar att de kommer att dyka upp igen när jag minst anar det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0