En sådan där onödig

Så ja..klockan börjar närma sig lunchtime...kan behövas...skit hungrig är jag..(kurr)

I morse efter att prinsessan vaknat (klockan var närmare 10) så tittade jag runt omkring i det "el bombo" hem som jag vistas i...denna uppsyn var inte rolig kan jag säga...så att nu fick jag nog dax att röja..så att det är vad jag har pysslat med sen cirka 11...
Problemet är att det skulle även behövas en tripp till grovsopen..(hoppas att sambon hör min bön)..för att det står fasiken grejer över allt sen renoveringen av köket...(blir så trött)...Får flirta rejält med honom så att det verkligen blir gjort!..
Han kan köra dit mig..sen kan jag fixa resten...

Nopps nu är det dax att ringa prinsessan så att det kan bli lunch någon gång i detta hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0