Undrar ibland

Fredag...mmmm....tror att jag ska unna mig en cider ikväll...:-) Efter att ha gått en vecka och trott att jag varit gravid...*snurrig*...Detta med skengradivitet kan man bli galen på...men jag antar att den var sen denna gång för att jag har haft sjukt mycket att tänka på och göra...Lika väl som jag hoppas på att det ska vara en liten knodd i magen..likaväl så kommer paniken smått smygandes...för att jag inser att jag inte klar med det jag vill göra...
Vilket är egentligen lite lustigt..för att jag har själv sagt att har jag ingen knodd när jag fyller 36..då får det vara...men det är ju ingen fara har ju tiden..*inte*..
Men ibland så undrar jag fall jag verkligen kommer att orka en liten till...jag har ju barn som är 8 och 9...stora barn..det är nu det börjar bli livat...de sköter ju sig själva..*nice*

Dagen idag ser ut som så...det är ett reflektionsseminarium..som jag för övrigt inte har någon lust att gå på...känns lite meningslöst om jag ska vara ärlig...det enda vi ska gå i genom är hur vårat utforskande projekt har varit..Hur mitt blev?..Ja vad ska jag säga...det innehöll nog det mesta som går att hitta när man ska göra ett projekt med barn i ålder 3 år..:-) Valde att barnen skulle få bygga hus..så att det blev en liten "byggstrejk"..men många goa skratt tillsammans med barnen blev det...Jag hade en lite grabb med som satt hela tiden och sa att han ville "drrrrra"...fatta nada...men kommer fram till efter mycket om och men att det är borra med maskin han vill göra...svårt att inte låta skrattet komma fram dessa gånger...

I helgen så är det utrensning av saker som gäller...sen köpa blommor till min/våran balkong..som jag gjorde fin igår...kom på att jag vill ha hyllor på väggen där ute..så att det åker nog sambon på att fixa..*fniss*...nu ska han få upp till bevis..han säger ju att han är så duktig på att fixa saker..så att i morgon så är det Ikea först...sen rensa...
Jag undrar fall jag ska ta en kopp java? För att sen ringa sambon och säga att han får ta med sig borrmaskinen hem...Sen ska jag gosa med min lilla tös idag...köpte hem chips igår till i kväll...jag tror att det är talang...visst fan..måste leta upp ett tomt videoband...så att jag kan banda eurovision åt barnen i morgon kväll...snäll mamma ska jag försöka vara...Ja men va fan..det var ju java som jag skulle fixa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0