Styrka

Måndag...har precis gjort klart min rest som jag hade på förra tentan....så nu hoppas jag på ett godkänd..urk..känns som om jag aldrig kommer att bli klar med detta...har två år kvar i skolan..*suckar*...men jag antar att det kommer att gå ganska så fort det sista nu...har ju gått fort dessa ett och halvt åren...tyvärr desto fattigare men det ordnar sig!
Det är strålande sol ute...har vart ute en sväng gick direkt efter jag lämnat barnen i skolan ...det var oerhört nice faktiskt...antar att det blir en sväng ikväll igen efter maten...sov inget i natt det var bara en sådan där hemsk natt då jag bara vände och vred på mig..titta på klockan och inser att jag snart måste gå upp..blir stressad över det och då säger det stopp...kan inte slappna av...
Idag ska jag försöka komma i väg och träffa kompisen och käka lunch...:-) Det har gått så sjukt fort dessa tre vckor som vi inte setts på...kan kanske ha att göra med att det har vart vfu....
Nopp dax att sätta lite fart här hemma...dax att ta ett äpple..för att nu är det slut med allt detta godis och junk junk...måste skärpa mig igen..det gick så jäkla bra i början av året..sen sket det sig igen...nu är det dax att jag tar tag i detta åter igen och gör ett nytt försök...kanske det handlar om motivering vad vet jag?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0