Sitter här

Sitter här och försöker knåpa ihop lite saker tills i morgon som ska med till vår basgruppsdag..som jag hoppas att jag kommer iväg till...som det känns nu så blir jag liggandes i morgon..:-( Har sjukt ont i magen..inte alls kul!
Idag så var det sista dagen på vfun...det var verkligen med sorg i mitt hjärta som jag lämnade både barn och personal...shit vad jag kommer att sakna dom...bara hoppas på att de behöver personal nu dessa två veckor som jag har kvar i skolan...sen är det sommarlov för min del...*TJHOHOOOO*
Ja ja sommarlov och sommarlov det vet e katten..jag ska jobba hela sommaren...eller Juni blir jag ledig alla fall..sen blir det jobba av Juli och Augusti...men det kommer väl att visa sig i plånboken sen i höst..man kan ju alltid hoppas alla fall..

Sambon är iväg och fiskar..inte ovanligt när det gäller honom om jag säger så...tösen sitter och tittar på bollibompa...ser att snart är det dax för duschen på henne..så att nu ska jag göra klart här och sen ta kväll...för att klockan 8 så är det dax för mig och titta på tv...


Kommentarer
Postat av: jenfs

vilken cool bild ! :)

2008-05-21 @ 19:03:07
Postat av: Hanna ^^

ha en najs onsdags kväll!! ^^

2008-05-21 @ 19:03:23
URL: http://hannaofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0