Ser att

Oj oj...ser att det var ett bra tag sedan jag skrev här...men jag har ju min andra blogg som jag skriver i...www.mysforvirring.bloggspace.se...
Vet inte fall det är någon som läser här alls...men men det återstår ju att se om jag får fler besökare på den bloggen...
Men det har gått en evig rulians här hemma...mycket pusslande med att få i hop vardagen med både plugg och familj..så som det ser ut så innebär även denna helg att jag måste plugga...fick underkänd på denna tenta..det var mest slarv fel från min sida..så att det tar jag igen nu i helgen...
Har haft åter igen VFU på 3 veckor...så att på Onsdag är det sista dagen för denna period...sen tror jag att det blir så att jag är tvungen till att byta plats...vill verkligen inte trivs som 17 där..
Nu kom tösen in så att nu ska jag vara trevlig mot henne en stund...

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0